L’Obra Social ”la Caixa” impulsa la participació de més de 820.000 persones grans en activitats per a l’envelliment actiu i saludable

29.08.17

L'objectiu del centenari programa de Gent Gran promogut per l'entitat és millorar el benestar d'aquest col·lectiu fomentant la seva participació social, desenvolupant activitats que contribueixin a millorar la seva qualitat de vida i oferint-los recursos contra la soledat i a favor del bon tracte i el creixement personal.

El programa de Gent Gran es duu a terme a 618 centres de persones grans, propis o en conveni amb les diferents administracions públiques, de totes les províncies espanyoles. Cada any, més de 820.000 persones grans participen en les més de 16.600 activitats organitzades a tot Espanya.

El taller Alimenta el teu benestar ha reunit prop d'11.000 participants en la seva primera edició, i les novetats a partir d'aquesta tardor inclouen un taller per evitar caigudes i un de desenvolupament personal i cicle vital.

Etiquetes