”la Caixa” impulsa la participació de més de 500.000 persones en activitats per a l’envelliment actiu i el respecte per la gent gran

28.09.15

L'objectiu de l'emblemàtic Programa de Gent Gran promogut per l'entitat és millorar el benestar d'aquest col·lectiu fomentant la seva participació social, desenvolupant activitats que contribueixin a millorar la seva qualitat de vida i oferint-los recursos contra la soledat i a favor d'un bon tracte envers ells.

Aquest any es commemora l'efemèride del centenari del Programa de Gent Gran de l'Obra Social ”la Caixa”, que va celebrar amb un homenatge a la vellesa el seu primer acte d'obra social el 1915. Des de llavors, l'entitat ha acompanyat aquest col·lectiu en la seva evolució i ha respost a les seves noves necessitats.

El Programa de Gent Gran es desenvolupa a 611 centres de gent gran de totes les províncies espanyoles propis o en conveni amb les diferents administracions públiques. Des del començament del 2015, 509.581 persones grans han participat en les més de 9.200 activitats organitzades a tot Espanya.

En el marc de la setmana en què se celebra el Dia Internacional de la Gent Gran, l'Obra Social ”la Caixa” llança la campanya «Temps per viure, temps per compartir», amb la qual es reivindica aquesta etapa vital com un temps de desenvolupament i creixement personal il·lusionador per compartir experiències amb les persones estimades i amb la societat.

Etiquetes