L’Obra Social ”la Caixa” i el Departament de Benestar Social i Família impulsen el nou programa de Gent Gran 3.0

30.07.15

La vicepresidenta del Govern i consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, i el director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Jaume Giró, han signat avui el conveni que pretén millorar el benestar i fomentar el respecte a aquest col·lectiu en el marc del programa de gent gran.

L'Obra Social ”la Caixa” i el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya també estan impulsant des del juny de l'any passat el programa "Pel bon tracte a les persones grans: Patrimoni de la humanitat" per lluitar contra els maltractaments a la gent gran.

Coincidint amb el centenari del primer Homenatge a la Vellesa de ”la Caixa”, celebrat a Sant Sadurní d'Anoia el 1915, el programa Gent Gran 3.0 també actualitza i amplia els tallers de promoció i benestar de la salut, els projectes de participació social i voluntariat, i els de formació en tecnologies de la informació i comunicació.

Etiquetes