390.000 persones grans han participat el 2014 en les activitats del programa Gent 3.0, impulsat per l’Obra Social ”la Caixa”

26.08.14

L'objectiu del programa Gent 3.0 és millorar el benestar d'aquest col·lectiu promovent la participació social i impulsant activitats i projectes que contribueixin a millorar la qualitat de vida de les persones grans.

Aquest projecte pioner, que l'Obra Social ”la Caixa” va posar en marxa el 2011, és una evolució de l'emblemàtic i històric programa de persones grans de l'entitat que es desenvolupa a 608 centres de persones grans de totes les províncies espanyoles en conveni amb les diferents administracions públiques.

Des que es va posar en marxa, el programa ha tingut un gran èxit entre les persones grans espanyoles. Només durant el primer semestre del 2014, 390.000 persones grans ja han participat en les més de 9.000 activitats organitzades a tot Espanya. En destaquen les iniciatives de promoció de la salut, amb 24.600 participants.

Etiquetes