Més d’un milió i mig de persones grans espanyoles ja formen part de la nova generació Gent 3.0, impulsada per l’Obra Social ”la Caixa”

20.08.13

L'objectiu del programa Gent 3.0 és millorar el benestar d'aquest col·lectiu promovent la participació social i impulsant activitats i projectes que han de contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones grans.

Aquest projecte pioner que va posar en marxa l'Obra Social ”la Caixa” el 2011 és una evolució de l'emblemàtic i històric programa de persones grans que l'entitat desenvolupa en 598 centres de persones grans de totes les províncies espanyoles.

Des que el programa es va iniciar, ha tingut un gran èxit entre la gent gran. Així, un total d'1.534.751 persones grans han participat en les 30.361 activitats que s'han organitzat per tot Espanya. Destaquen les iniciatives d'acció local, projectes comunitaris en què les persones grans col·laboren amb activitats solidàries amb altres col·lectius.

Etiquetes