L’Obra Social “la Caixa” i el Departament de Benestar Social i Família impulsen el nou projecte Gent 3.0 per a persones grans

11.04.11

L'Obra Social ”la Caixa” posa en marxa juntament amb el Departament de Benestar Social i Família una nova línia d'actuació amb l'objectiu de fomentar la participació de les persones grans, donar valor a la seva experiència a través del voluntariat i situar-los com a protagonistes a la nostra societat.

El projecte Gent 3.0 inclou activitats, tecnològiques culturals i voluntàries que es duran a terme a 43 casals de gent gran conveniats entre ambdues institucions i a 60 esplais propis de l'Obra Social ”la Caixa”.

Gent 3.0 s'emmarca en l'emblemàtic programa de persones grans que ambdues institucions porten a terme al nostre país des de 1997, i en el que ja han participat més d'un milió de persones grans d'arreu de Catalunya. Ara el programa s'actualitza en un context de creixent envelliment i de difícil conjuntura econòmica. Actualment les persones grans representen un 17% de la població catalana.

Etiquetes