L’Obra Social ”la Caixa” edita un manual i una aplicació informàtica per a la gestió del voluntariat dirigits a les entitats socials

16.11.09

El Manual de Gestió del Voluntariat, editat per l'Obra Social ”la Caixa”, està concebut com una nova eina per a l'organització, l'orientació i la gestió dels voluntaris, amb l'objectiu d'aconseguir una eficiència més gran en el treball col·lectiu. La publicació s'adreça a gestors i responsables d'entitats que treballen amb voluntaris.

L'Aplicació Informàtica de Gestió del Voluntariat facilitarà la coordinació dels grups de voluntaris de les organitzacions no lucratives mitjançant una plataforma tecnològica específica en l'àmbit de les noves tecnologies.

El voluntariat constitueix l'expressió activa de la societat en la lluita contra les desigualtats. A Espanya, més de 1.800.000 persones col·laboren de manera altruista en 15.000 associacions. La publicació posa de manifest, a més, la consolidació d'un nou perfil del voluntari: persones jubilades amb una llarga trajectòria professional i amb perfils altament qualificats.

Etiquetes