Isidre Fainé, president de la Fundació ”la Caixa” i de CriteriaCaixa.
Fundació "la Caixa"

El Consell de CriteriaCaixa proposa la renovació d’Isidre Fainé com a president per als propers 4 anys

25.01.24

El Consell d’Administració de CriteriaCaixa ha aprovat la proposta de renovació al Patronat de la Fundació ”la Caixa” de José Antonio Asiáin, Marcos Contreras, Jean-Louis Chaussade, Isabel Estapé, Josep-Delfí Guàrdia i Francesc Homs com a consellers del hòlding per un període de quatre anys, així com el nomenament com a conseller d’Ángel Simón.

La Fundació ”la Caixa” comptarà amb un pressupost rècord de 600 milions d’euros per al 2024, el més alt de la seva història. La Fundació ha invertit durant els darrers 15 anys gairebé 7.000 milions d’euros destinats a iniciatives socials, científiques, educatives i culturals per tal de contribuir a una societat que doni més oportunitats a les persones que més ho necessiten.

El President de la Fundació ”la Caixa” i de CriteriaCaixa, Isidre Fainé, ha destacat que “obrim etapa i donem un nou impuls  al projecte de CriteriaCaixa, amb l’objectiu d’assegurar els recursos econòmics que precisarà la Fundació ”la Caixa” els propers anys per portar a terme la seva tasca social. L’aprovació d’un pressupost de 600 milions d’euros per al 2024 suposa una passa molt important en la història de l’entitat. En un món altament complex, amb uns nivells de desigualtat cada cop més grans, la Fundació ”la Caixa” manté el seu compromís amb el desenvolupament social i humà, especialment amb el de les persones més vulnerables”.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 17:09