Isidre Fainé, President de la Fundació Bancària ”la Caixa”, i Marcelo Rebelo de Sousa, president de la República Portuguesa.

El President de la República Portuguesa imposa a Isidre Fainé la Gran Creu de l’Ordre de l’Infant Don Henrique

06.09.23

Marcelo Rebelo de Sousa, president de la República Portuguesa, ha imposat avui al Palacio de Belem de Lisboa la Gran Creu de l'Ordre de l'Infant Don Henrique a Isidre Fainé, President de la Fundació Bancària ”la Caixa”. També hi ha assistit Artur Santos Silva, patró de la Fundació “la Caixa” i President honorari de BPI.

Isidre Fainé rep aquest guardó en reconeixement al seu compromís personal durant dècades per potenciar les sinergies entre Portugal i Espanya en els àmbits bancari, industrial i social.

Durant la cerimònia, el president de la Fundació ”la Caixa” ha expressat el seu agraïment al president de la República: “És un gran honor per a mi rebre una condecoració d'aquesta importància, amb tant de pes històric i que han rebut personalitats tan il·lustres”. Isidre Fainé ha emfatitzat el compromís de la Fundació amb el país: “Poden seguir comptant amb el meu compromís personal i el de la institució que represento, per contribuir en la mesura que puguem, al desenvolupament dels nostres països”.

La Fundació “la Caixa” té previst invertir el 2023 un pressupost de 50 milions d'euros a Portugal en el desenvolupament de programes socials, educatius, culturals i de recerca mèdica que atenguin les prioritats principals del país.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 12:35