El pressupost de la Fundació ”la Caixa” arribarà als 538 milions d’euros el 2023

22.02.23

La Fundació ”la Caixa” tindrà aquest exercici el pressupost més alt de la seva història amb 538 milions d'euros, 23 més que l'any passat.

El 60% de la inversió, 320 milions d'euros, es destinarà al desenvolupament de programes socials, entre els quals destaquen els de lluita contra la pobresa infantil, la creació d'ocupació per a col·lectius amb dificultats, l’envelliment actiu o l’atenció a persones amb malalties avançades.

Isidre Fainé, president de la Fundació ”la Caixa”, ha destacat: «És precisament en moments difícils com els actuals quan hem d'estar més a prop de tota la societat i, especialment, d’aquelles persones que es troben en situació de vulnerabilitat . Al centre de les nostres preocupacions hi ha les persones i el benestar de les seves vides. El nostre propòsit com a Fundació “la Caixa” és, senzillament, el desenvolupament social i humà, el progrés col·lectiu, i el benestar de cada persona considerada i tractada com a individu».

Última actualització: 26 febrer 2024 | 16:23