Àngel Font, director corporativo de Investigación y Salud en la Fundación ”la Caixa” y actual presidente del EFC, será el presidente de Philea.

Neix Philea, la unió de dues associacions de filantropia europees de referència

Bruselas

07.12.21

La nova institució és el resultat de la integració entre l’European Foundation Centre (EFC) i la Donors and Foundations Networks in Europe (Dafne). Àngel Font, director corporatiu d’Investigació i Salut a la Fundació ”la Caixa” i president actual de l’EFC, serà el president de Philea.

Philea (Philanthropy Europe Association) enriquirà un ecosistema divers i inclusiu d’organitzacions filantròpiques i donarà suport a xarxes de més de 30 països. Aglutinarà més de 10.000 fundacions que tenen com a objectiu treballar pel bé comú a Europa i arreu del món.

La primera conferència anual de Philea tindrà lloc a Barcelona del 30 de maig a l’1 de juny de 2022, amb la Fundació ”la Caixa” com a amfitriona.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 17:01