Isidre Fainé ha estat escoliit 'Financer de l'any 2017'

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, premi Financer de l’Any

20.06.17

El jurat dels Premis ECOFIN ha escollit Isidre Fainé, president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, com a Financer de l'Any 2017, pel disseny i el funcionament de la Fundació Bancària ”la Caixa”, i també per la gestió de CaixaBank i de Criteria.

El guardó va ser recollit en nom seu pel director general de la Fundació Bancària, Jaume Giró, a Madrid en el transcurs de la Nit de les Finances, durant la qual s'atorguen també els Premis del Jurat ECOFIN, els Titans de les Finances i els Reconeixements Imatge d'Espanya.

En representació d'Isidre Fainé, Jaume Giró va destacar en el seu discurs d'agraïment que el guardó «estimula a dedicar-s'hi més, a esforçar-s'hi amb més afany, a donar una nova empenta a les iniciatives socials a favor de les persones que més ho necessiten, que són, des del mateix origen de l'entitat, la raó de ser del grup ”la Caixa”».

Última actualització: 27 febrer 2024 | 12:03