La directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”, Elisa Durán, i el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón, han analitzat, juntament amb testimonis i entitats, els reptes més significatius del panorama social actual.
La directora general adjunta de la Fundación ”la Caixa”, Elisa Durán, y el subdirector general de la Fundación ”la Caixa”, Marc Simón, han analizado junto con testimonios y entidades los retos más significativos del panorama social actual.

“Claus per al progrés social”: La Fundació ”la Caixa” exposa el seu model transformador per afrontar la cronificació de la desigualtat

16.11.23

A través dels seus programes socials, desplegats per mitjà d’un miler d’entitats i institucions, la Fundació ”la Caixa” duu a terme una acció social pionera i diferencial a totes les províncies d’Espanya en l’atenció a les persones de manera integral durant diferents processos vitals.

En l’acte «Claus per al progrés social», que ha tingut lloc a CaixaForum Madrid, s’ha presentat un estudi inèdit que constata la cronificació de la pobresa al nostre país i determina que els programes de polítiques, ben coordinats, poden tenir un paper fonamental per ajudar a superar-la.

També s’ha donat a conèixer el projecte documental Vides contades: 14 històries de superació, que dona veu a persones en risc d’exclusió que comparteixen els seus aprenentatges amb l’objectiu de sensibilitzar la ciutadania.

La directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”, Elisa Durán, y el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón, han analitzat, juntament amb testimonis i entitats, els reptes més significatius del panorama social actual.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 13:11