El programa W4P impulsa la posada en marxa de més de 450 negocis.
El programa W4P impulsa la puesta en marcha de más de 450 negocios.

La Fundació ”la Caixa” promou la innovació social a Moçambic amb la creació de 4.500 llocs de treball

Maputo

01.08.23

En el marc del programa Work4Progress, que promou la innovació social i la creació d’ocupació de qualitat entre dones i joves vulnerables, la Fundació ”la Caixa” ha col·laborat amb 18 organitzacions locals i internacionals de Cabo Delgado i Maputo per impulsar més de 450 empreses.

Com a part de les activitats de Work4Progress, l’Àrea Internacional de la Fundació ”la Caixa” ha inaugurat la Casa Agrària, una iniciativa impulsada per nou associacions gestionades per dones que té com a objectiu la recollida, la transformació i la comercialització dels excedents de les collites.

En el marc del programa Juntos!, de reforç de les organitzacions moçambiqueses de la societat civil, la Fundació ”la Caixa” i la Fundació Aga Khan han atorgat ajuts per valor de prop de 300.000 euros a un total de 13 projectes d’innovació social a Moçambic.