D’esquerra a dreta: Jaime Sepúlveda, Seth Berkley, SAR Doña Cristina de Borbón y Grecia, Chris Elias, Antonio Vila Bertrán, Pedro Alonso, Graça Machel, Ashok Khosla, Peter Simon i Delphine Moralis.
De izquierda a derecha: Jaime Sepúlveda, Seth Berkley, SAR Doña Cristina de Borbón y Grecia, Chris Elias, Antonio Vila Bertrán, Pedro Alonso, Graça Machel, Ashok Khosla, Peter Simon y Delphine Moralis.

La Fundació ”la Caixa” ha arribat a més de 16 milions de persones amb la seva acció internacional en els últims 25 anys

01.07.22

El Programa de Cooperació Internacional de l’entitat, creat el 1997, ha celebrat aquesta fita amb un acte per parlar sobre els reptes de futur que ha aplegat grans noms de la cooperació internacional i el desenvolupament de la talla de Graça Machel, Chris Elias, Pedro Alonso, Seth Berkley, Gillian Triggs, Ashok Khosla i Peter Simons.

L’entitat compleix 25 anys d’aliances i sinergies amb més de 800 entitats i organismes nacionals i internacionals que han transformat la vida de més de 16 milions de persones mitjançant programes alineats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides.