La Fundació ”la Caixa” i el Ministeri d’Inclusió s’alien per promoure conjuntament l’acollida a España de famílies de refugiats ucraïnesos

23.03.22

La Fundació ”la Caixa”, a proposta del Ministeri d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions, posa en marxa un projecte que permetrà activar, rebre i gestionar peticions d’acolliment per part de famílies espanyoles. Una vegada validat l’interès i les possibilitats de les famílies, aquestes es facilitaran al mateix Ministeri per connectar-les amb les famílies de refugiats procedents de l’èxode d’Ucraïna.

Aquest projecte s’implementarà en quatre de les províncies que estan registrant un volum més gran d’arribades: Madrid, Barcelona, Múrcia i Màlaga.

Les famílies interessades poden trucar al telèfon 900 670 909, que estarà operatiu a partir de demà.

La Fundació ”la Caixa” preveu destinar una inversió de 2,5 milions d'euros a la posada en marxa i el desenvolupament de la iniciativa durant el proper any.