La Fundació ”la Caixa” impulsa la missió humanitària d’hivern d’Open Arms al Mediterrani central

05.12.19

Protegir les persones que intenten arribar a Europa per mar a l’hivern fugint de conflictes bèl·lics, la persecució o la pobresa és la comesa de la nova aliança de la Fundació ”la Caixa” amb Open Arms.

Amb una aportació de 100.000 euros, la Fundació ”la Caixa” se suma a les pròximes campanyes humanitàries del vaixell almirall d’Open Arms, que serà al Mediterrani central durant els mesos d’hivern.

«Cada vida salvada és única, decisiva i irrepetible per a la humanitat. Amb aquesta aliança amb Open Arms seguim avançant amb la aspiració del nostre pla estratègic de donar més oportunitats a qui més ho necessita, amb l’objectiu de canviar presents i construir futurs», ha destacat el director general de la Fundació ”la Caixa”, Jaume Giró.