L’Aliança per a la Vacunació Infantil de la Fundació Bancària ”la Caixa” ha vacunat a 4,5 milions d’infants en situació vulnerable en deu anys

27.04.18

Ja fa una dècada que la Fundació Bancària ”la Caixa” desenvolupa el programa d’immunització infantil en zones de difícil accés a la sanitat de l’Àfrica i l’Amèrica Llatina, juntament amb Gavi, the Vaccine Alliance, amb el suport de la Fundació Bill i Melinda Gates, i amb la col·laboració d’ISGlobal.

Des que la Fundació Bancària ”la Caixa” es va sumar al programa el 2008, més de 4,5 milions d’infants han rebut la vacuna pentavalent i la vacuna pneumocòccica, gràcies a la recaptació de més de 25 milions d’euros entre aportacions d’empreses, clients i empleats de Caixabank i microdonatius de ciutadans.

L’Aliança per a la Vacunació impulsa una fórmula pionera per promoure la responsabilitat social corporativa a Espanya: la Fundació Bancària ”la Caixa” i la Fundació Bill i Melinda Gates multipliquen per quatre cada donació rebuda, de manera que s’aconsegueix quadruplicar els esforços contra la mortalitat infantil.