La Fundació Bancària ”la Caixa” impulsa les properes missions de salvament al Mediterrani de Proactiva Open Arms

27.10.17

Rescatar del mar les persones refugiades que arriben a Europa fugint de conflictes bèl·lics, persecució o pobresa és la missió de la nova aliança de la Fundació Bancària ”la Caixa” amb Proactiva Open Arms.

Amb una aportació de 200.000 euros, la Fundació Bancària ”la Caixa” s'associa a les properes campanyes de rescat del vaixell almirall d'Open Arms, que salparà de nou al novembre després d'un mes a port per a reparacions.

El compromís de la Fundació amb les persones refugiades es remunta a fa més de quinze anys, a través d'aliances amb l'Alt Comissionat de l'ONU per als Refugiats (ACNUR) i amb el Comitè Internacional de la Creu Roja.