Més de 4 milions d’infants han estat vacunats a través del programa de Vacunació Infantil del qual forma part la Fundació Bancària ”la Caixa”

05.05.17

L'entitat renova els seus compromisos amb l'organització internacional Gavi, the Vaccine Alliance, la missió de la qual és salvar la vida dels infants i protegir la salut de la població augmentant l'accés a la vacunació als països més pobres.

Més de 4 milions d'infants han rebut la vacuna pentavalent i la vacuna pneumocòccica a l'Àfrica i Llatinoamèrica a través de les donacions fetes al programa de Vacunació Infantil impulsat per la Fundació Bancària ”la Caixa” i la Fundació Bill i Melinda Gates, en el marc de Gavi, the Vaccine Alliance, i amb la col·laboració d'ISGlobal.

Des que la Fundació Bancària ”la Caixa” es va sumar al programa el 2008, la recaptació ha ascendit a 23 milions d'euros entre aportacions d'empreses, particulars, empleats de l'entitat, microdonatius de ciutadans.

L'Aliança impulsa una fórmula pionera per promoure la responsabilitat social corporativa a Espanya: la Fundació Bancària ”la Caixa” i la Fundació Bill i Melinda Gates multipliquen per quatre cada donació rebuda, de manera que s'aconsegueix quadruplicar els esforços contra la mortalitat infantil.