La Fundación Pies Descalzos de Shakira, la Fundació Bancària ”la Caixa” i la Fundació del Barça construeixen una escola de nou paradigma per als infants més vulnerables de Barranquilla

28.03.17

Aquest projecte s'emmarca en el vincle de col·laboració que la Fundació Bancària ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona mantenen des de fa vuit anys per a la promoció d'una educació innovadora, basada en els valors i les competències personals.

Ambdues institucions col·laboraran en l'impuls de la Institución Educativa Fundación Pies Descalzos Nuevo Bosque, la setena escola emparada per la Fundación Pies Descalzos a Colòmbia, a través d'una aportació d'1,2 milions d'euros.

La Institución Educativa Fundación Pies Descalzos Nuevo Bosque es construirà a un dels barris més conflictius de Barranquilla, El Bosque, i s'hi implementaran el Programa Joves Emprenedors i FutbolNet, dos dels projectes educatius amb més repercussió d'ambdues institucions.

Aquesta és la segona experiència empresa entre la Fundació Bancària ”la Caixa” i la Fundación Pies Descalzos, després que l'any passat acordessin impulsar a quatre escoles de Colòmbia el Programa Joves Emprenedors que ja han treballat 500 alumnes.

.