Per desè any, 40 treballadors de la Fundació Bancària “la Caixa” viatgen durant les seves vacances a països empobrits per cooperar amb projectes transformadors

16.08.16

Amb l'objectiu de contribuir a millorar les condicions de vida de les poblacions vulnerables que viuen en països en vies de desenvolupament, d'una banda, i d'estimular i potenciar el voluntariat corporatiu de la Fundació Bancària ”la Caixa” ha impulsat el Programa de Voluntariat Internacional CooperantsCaixa.

El programa celebra una dècada facilitant, un any més, que 40 treballadors de l'entitat participin en projectes de cooperació al desenvolupament durant les seves vacances en poblacions en situació de pobresa, a través de diferents ONGs.

CooperantsCaixa és un programa de voluntariat tècnic de curta duració desenvolupat per treballadors i treballadores en actiu, jubilats i jubilades, que afavoreix la participació d'aquests professionals en projectes productius i generadors de millors condicions de vida.