2,5 milions d’infants en situació de pobresa han estat vacunats a través del programa de Vacunació Infantil de l’Obra Social “la Caixa”

04.01.16

Més de 2.500.000 infants han rebut la vacuna pentavalent i la vacuna pneumocòquica a Àfrica i Llatinoamèrica a través de les donacions realitzades al programa de Vacunació Infantil de l’Obra Social “la Caixa” que fins avui, sumen 2.732.465 euros.

Aquestes aportacions provenen de les 515 empreses de tot l’Estat associades a l’Aliança Empresarial per a la Vacunació Infantil liderada per l’Obra Social “la Caixa”, i dels més de 700 empleats de l’entitat que cada any col·laboren amb la iniciativa.

A més, “la Caixa” manté oberta a tothom la campanya de microdonatius del programa de Vacunació Infantil, a través de la qual l’entitat duplica l’import de les donacions que els ciutadans realitzen.

“la Caixa” canalitza les aportacions a Gavi the Vaccine Alliance, organització internacional que neix l’any 2000 com a partenariat públic-privat la missió del qual es centra en salvar la vida dels nens i protegir la salut de la població augmentant l’accés a la vacunació als països més pobres.