40 treballadors de ”la Caixa” viatgen durant les seves vacances a països empobrits per participar en projectes transformadors

10.08.15

Amb l'objectiu de contribuir a millorar les condicions de vida de les poblacions vulnerables que viuen en països en vies de desenvolupament, d'una banda, i d'estimular i potenciar el voluntariat corporatiu de ”la Caixa”, de l'altra, l'entitat ha desenvolupat per novè any el Programa de Voluntariat Internacional CooperantsCaixa.

Un total de 40 treballadors de l'entitat participaran com a voluntaris en projectes de cooperació al desenvolupament durant les seves vacances a l'Índia, Bolívia, el Perú, el Salvador, Guatemala, Nicaragua, Gàmbia, Cambodja, el Marroc i Moçambic.

Els projectes estan implementats per les organitzacions CINDE, Prosalus, Proyde, Petjades, Medicus Mundi, Wassu, Felipe Rinaldi, ETEA para el Desarrollo y la Cooperación, Madre Coraje - Jerez de la Frontera, Codespa Catalunya, Acció contra la Fam Barcelona, MUSOL, ECOSOL, Caja Paita i Development Alternatives.

CooperantsCaixa és un programa de voluntariat tècnic de curta durada que duen a terme treballadors i treballadores en actiu, prejubilats i prejubilades o jubilats i jubilades, i que afavoreix la participació d'aquests professionals en projectes productius i generadors de millors condicions de vida.