”la Caixa” dóna suport a la Fundació Vicente Ferrer i inverteix 400.000 euros en la millora socioeconòmica de les famílies de l’Índia rural

04.08.15

La iniciativa que desenvoluparà la Fundació Vicente Ferrer gràcies a l'impuls econòmic de l'Obra Social ”la Caixa”, neix amb l'objectiu de contribuir en el desenvolupament socioeconòmic de diferents comunitats rurals del districte Anantapur, de l'estat d'Andhra Pradesh, implementant tècniques agrícoles eficients i sostenibles, i potenciant la igualtat de castes i gènere.

La Fundació Vicente Ferrer és una ONG de desenvolupament compromesa amb el procés de transformació d'una de les zones més pobres i necessitades de la Índia rural i d'algunes de les comunitats més excloses del planeta. Actualment les seves obres arriben a 3.235 pobles i beneficien a més de dos milions i mig de persones.

L'Obra Social ”la Caixa” reafirma el seu compromís amb el desenvolupament socioeconòmic dels països més desafavorits d'Amèrica Llatina, Àsia i Àfrica. El 2015 concentra aquesta actuació a 12 països treballant amb 12 organitzacions d'arreu de l'Estat espanyol, amb una inversió total de més de 4 milions d'euros.