La Fundació Bancària ”la Caixa” obre un compte solidari i dóna 100.000 euros per reforçar les mesures contra l’ebola

16.10.14

L'entitat ha obert un compte corrent per canalitzar els donatius de tots els ciutadans que vulguin contribuir a la causa i, als 100.000 euros inicials, afegirà un 10 % del total de les aportacions de particulars.

La Creu Roja, amb un ampli dispositiu desplegat a la zona, serà l'encarregada de gestionar la recaptació sobre el terreny.

Per a Isidre Fainé, president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, "ningú hauria de romandre indiferent davant d'una crisi sanitària com la que estan patint, sobretot, els països de l'Àfrica Occidental. És responsabilitat de tots contribuir de manera decidida a millorar les condicions de salut i desenvolupament de les poblacions més vulnerables del planeta ".