L’Obra Social ”la Caixa” i la Fundació Bill & Melinda Gates s’uneixen per eliminar la malària

29.09.14

El projecte tindrà una durada inicial de cinc anys i convertirà Moçambic en un país pioner en l'eliminació de la malària a l'Àfrica subsahariana.

”la Caixa” dedicarà 5 milions d'euros al programa durant els pròxims cinc anys i la Fundació Bill & Melinda Gates igualarà, com a mínim, aquesta aportació en un marc de col·laboració mútua que permetrà involucrar altres socis en el futur.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, juntament amb el director general, Jaume Giró; el director de l'Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal), Pedro Alonso, i el president del Programa de Desenvolupament Global de la Fundació Bill & Melinda Gates, Christopher Elias, han presentat avui el nou programa ”la Caixa” contra la Malària.