40 treballadors de ”la Caixa” participen com a voluntaris en projectes de cooperació al desenvolupament durant les seves vacances

29.07.13

Amb l'objectiu de contribuir a millorar les condicions de vida de les poblacions vulnerables que viuen en països en vies de desenvolupament, d'una banda, i d'estimular i potenciar el voluntariat corporatiu de ”la Caixa”, de l'altra, l'Obra Social ha desenvolupat per setè any el Programa de Voluntariat Internacional CooperantsCaixa.

A través de la iniciativa, el Departament de Cooperació Internacional de l'Obra Social ”la Caixa” ha becat aquest any 40 treballadors de l'entitat per participar com a voluntaris en projectes de cooperació al desenvolupament a Bolívia, el Senegal, l'Equador, Hondures, el Perú, el Salvador, Guatemala, Nicaragua, el Paraguai i Moçambic durant les seves vacances.

En aquesta setena edició, els cooperants han col·laborat durant un mes en projectes implementats principalment per les organitzacions Acción contra el Hambre, Fundación Alda, Cinde, Mans Unides, AIETI, Fundación Almenara, Associació Catalana per la Pau, CERAI, Desos, Ecodes, Fide, Fundación Horreum, Medicus Mundi Navarra, Petjades, Solidaritat Internacional i Ecosol.

Amb CooperantsCaixa, les poblacions i les organitzacions no governamentals dels diferents països amb els quals es col·labora es beneficien del suport professional i la formació tècnica que ofereixen els voluntaris de l'entitat, experts en àrees com ara màrqueting, comptabilitat i finances, estudis de càlcul de costos, microcrèdits, comunicació i comercialització de productes.