40 treballadors de ”la Caixa” participen com a voluntaris en projectes de cooperació al desenvolupament durant les vacances

20.07.12

Amb l’objectiu de contribuir a millorar les condicions de vida de les poblacions vulnerables que viuen en països en vies de desenvolupament, d’una banda, i d’estimular i potenciar el voluntariat corporatiu de ”la Caixa” de l’altra, l’Obra Social ha desenvolupament per sisè any el Programa de Voluntariat internacional, “CooperantsCaixa”.

A través de la iniciativa, el Departament de Cooperació Internacional de l’Obra Social ”la Caixa” ha becat enguany 40 treballadors de l’entitat per participar com a voluntaris en projectes de cooperació al desenvolupament durant les vacances a Bolívia, la República Dominicana, l’Equador, el Salvador, Guatemala, Nicaragua, el Paraguai i Moçambic.

En aquesta sisena edició, els cooperants han col·laborat durant un mes en projectes implementats principalment per les organitzacions Acció Contra la Fam; Fundació ALDA, Cinde, Mans Unides, Ajuda en Acció, Aieti o Ecosol.

Amb “CooperantsCaixa”, les poblacions i organitzacions no governamentals dels diferents països amb els quals es col·labora, es beneficien del suport professional i la formació tècnica oferta pels voluntaris de l’entitat, experts en àrees com el màrqueting, la comptabilitat i les finances, els estudis de viabilitat, els microcrèdits, la comunicació i la comercialització de productes.