L’Obra Social ”la Caixa”, la Fundació del Real Madrid i la Fundació de l’FC Barcelona impulsen projectes per lluitar contra la fam a l’Àfrica a través d’ACNUR, la FAO i UNICEF

19.06.12

Amb la finalitat de contribuir a pal·liar la crisi humanitària a la Banya d'Àfrica, l'Obra Social ”la Caixa”, en col·laboració amb les fundacions del Real Madrid i de l'FC Barcelona, va posar en marxa una campanya de captació de fons les aportacions de la qual, amb un total de 154.335 euros, es destinen ara íntegrament a tres projectes d'UNICEF, ACNUR i la FAO a les zones afectades.

L'Obra Social ”la Caixa” va obrir al desembre aquest compte solidari, l'eix central de la campanya. Per la seva banda, les fundacions dels dos clubs de futbol van cedir material exclusiu per promoure mitjançant un sorteig la participació dels ciutadans en la campanya.

La iniciativa s'emmarca en el Programa de Cooperació Internacional de l'Obra Social ”la Caixa” i el seu compromís de contribuir a pal·liar el patiment de les víctimes de crisis humanitàries. L'Àfrica pateix la pitjor sequera dels últims seixanta anys, amb més de 13 milions de persones afectades.