L’Obra Social “la Caixa”, la Fundació del Reial Madrid i la Fundació FC Barcelona uneixen esforços contra la fam a l’Àfrica

09.12.11

Per tal de contribuir a pal·liar la crisi humanitària de la Banya d'Àfrica, l'Obra Social ”la Caixa”, en col·laboració amb les fundacions del Reial Madrid i del FC Barcelona, ha posat en marxa una campanya de captació de fons, les aportacions de la qual es destinaran íntegrament a tres projectes d' UNICEF, ACNUR i la FAO a les zones afectades.

L'Obra Social ”la Caixa” obre el compte solidari, eix central de la campanya, amb una aportació de 100.000 euros. Per la seva banda, les fundacions dels dos clubs han cedit material exclusiu per a promoure mitjançant un sorteig la participació dels ciutadans en la campanya.

El número de compte és el 2100-0900-91-0211634155, i les aportacions es poden realitzar des d'avui 9 de desembre, vigília del derbi, i Dia Internacional dels Drets Humans, fins al pròxim 22 d'abril de 2012, dia del partit de tornada, a través de la URL de la campanya: www.juntsxafrica.com i també a les oficines i canals electrònics de ”la Caixa”.

La iniciativa s'emmarca en el programa de Cooperació Internacional de l'Obra Social ”la Caixa” i el seu compromís de contribuir a pal·liar el sofriment de les víctimes de les crisis humanitàries. Àfrica pateix la pitjor sequera dels últims 60 anys, amb més de tretze milions de persones afectades.