L’Obra Social ”la Caixa” i la Creu Roja impulsen la recuperació d’Haití i la qualitat de vida dels haitians gràcies a la solidaritat ciutadana

27.07.11

200.000 morts, més de 300.000 ferits i tres milions de damnificats. Un any i mig després del terratrèmol que va assolar el país més pobre de l'Amèrica Llatina, els haitians afronten la recuperació en condicions d'extrema precarietat.   La Creu Roja contribueix a millorar la qualitat de vida dels haitians a través de projectes sufragats amb les donacions ciutadanes ingressades al compte de la Fundació ”la Caixa”, que va recollir 3 milions d'euros, als quals cal afegir els 800.000 aportats per l'entitat.   El Programa de Cooperació Internacional de l'Obra Social ”la Caixa” ha organitzat l'exposició "Haití, 34 segons després" amb l'objectiu d'agrair la solidaritat als ciutadans espanyols i retre comptes explicant els projectes que s'han dut a terme. La mostra s'ha pogut veure a CaixaForum Barcelona i ara s'exposa a CaixaForum Madrid.