L’Obra Social ”la Caixa”, UNICEF i Solidaritat Internacional impulsen la recuperació d’Haití a través de nous projectes

08.06.11

200.000 morts, més de 300.000 ferits i tres milions de damnificats. 500 dies després del terratrèmol que va assolar el país més pobre de l’Amèrica Llatina, els haitians afronten la recuperació en condicions d’extrema precarietat.

UNICEF i Solidaritat Internacional contribueixen a millorar la qualitat de vida dels haitians a través de projectes sufragats amb les donacions ciutadanes ingressades al compte de la Fundació ”la Caixa”, que va recollir 3 milions d’euros, als quals cal afegir els 800.000 aportats per l’entitat.

Els projectes posats en marxa centren els esforços en la construcció de cinc escoles a les devastades zones de Jacmel i Nippes en la reorganització del districte de Belle Anse.

El 12 de juliol vinent el Programa de Cooperació Internacional de l’Obra Social ”la Caixa” inaugurarà a CaixaForum Madrid l’exposició “Haití, 34 segons després”, amb l’objectiu d’agrair la solidaritat als ciutadans espanyols i retre comptes explicant els projectes que s’han dut a terme.