La infanta Cristina viatja a Moçambic com a presidenta d’ISGlobal per visitar projectes de promoció de la salut

04.03.11

SAR la infanta Cristina, presidenta de l’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal) i directora de l’Àrea Internacional de la Fundació ”la Caixa”, inicia un viatge a Moçambic amb la visita d’una iniciativa de desenvolupament socioeconòmic per enfortir la seguretat alimentària al districte de Manhiça (província de Maputo).

En el marc del viatge, la infanta Cristina visitarà els dies vinents altres projectes impulsats pel programa de Cooperació internacional de l’Obra Social ”la Caixa” a Moçambic, així com el Centre d’Investigació de la Salut de Manhiça, del que dirigeix el consell d’administració l’investigador Pedro Alonso, que presideix, alhora, ISGlobal.