Isidre Fainé, president de ”la Caixa”, i la Infanta Cristina participen en una visita de seguiment dels projectes de cooperació impulsats per l’Obra Social a Guatemala

10.09.09

El president de ”la Caixa” i de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, el director general de la Fundació ”la Caixa”, Jaime Lanaspa, i SAR la Infanta Cristina, directora de l'àrea Social  de la Fundació ”la Caixa”, participen aquests dies en una visita de seguiment als diferents projectes impulsats pel Programa de Cooperació Internacional de l'entitat financera a Guatemala.   Les actuacions, desplegades al municipi guatemalenc de Sololá i a Antigua, s'adrecen de manera especial a la promoció de les dones.   Des que es va posar en marxa, ja fa dotze anys, el programa de Cooperació Internacional de l'Obra Social ”la Caixa”, l'entitat ha dedicat més de 51 milions d'euros a impulsar 398 projectes en 60 països de tot el món.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 13:16