La cerimònia de lliurament dels premis Fundació ”la Caixa” a la Innovació Social ha estat presidida per la ministra d’Educació, Formació Professional i Esports i portaveu del Govern, Pilar Alegría, i el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila Bertrán.
La ceremonia de entrega de los premios Fundación ”la Caixa” a la Innovación Social ha sido presidida por la ministra de Educación, Formación Profesional y Deportes, y portavoz del Gobierno, Pilar Alegría, y el director general de la Fundación ”la Caixa”, Antonio Vila Bertrán.

Els Premis Fundació ”la Caixa” a la Innovació Social reconeixen 12 projectes amb una visió transformadora per enfrontar els reptes de la societat

01.02.24

Les iniciatives guardonades promouen la cohesió social, la lluita contra la pobresa i la inclusió de les persones en situació de vulnerabilitat.

El jurat ha distingit amb 10 premis i 2 accèssits la visió transformadora i innovadora de les iniciatives guardonades, que incideixen en àmbits com l’ocupabilitat de les persones amb discapacitat, l’empoderament del món rural, el sensellarisme, la convivència intercultural i l’atenció socioeducativa infantil i juvenil.

La cerimònia de lliurament dels premis s’ha celebrat a CaixaForum Madrid i ha estat presidida per la ministra d’Educació, Formació Professional i Esports i portaveu del Govern, Pilar Alegría, i el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila Bertrán.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 12:43