L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, i el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila Bertrán, han signat l’acord que recull la col·laboració entre les dues institucions en matèria d’acció social, educació, cultura i recerca.
El alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, y el director general de la Fundación ”la Caixa”, Antonio Vila Bertrán, han firmado el acuerdo que recoge la colaboración entre ambas instituciones en materia de acción social, educación, cultura e investigación.

La Fundació ”la Caixa” ha elevat a 106 milions d’euros el pressupost per a acció social a Barcelona durant el 2023

18.01.24

L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, i el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila Bertrán, han signat avui l'acord que recull la col·laboració entre les dues institucions en matèria d'acció social, educació, cultura i investigació.

La Fundació referma així el seu compromís amb els barcelonins i potencia els projectes socials dirigits a lluitar contra la pobresa infantil, a facilitar la integració laboral de col·lectius vulnerables i a donar suport a les entitats socials.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 12:47