La resolució de la Convocatòria de Projectes Socials de la Fundació ”la Caixa” a la Comunitat Valenciana s'ha presentat aquest dilluns a Caixaforum València.
La resolución de la Convocatoria de Proyectos Sociales de la Fundación ”la Caixa” en la Comunitat Valenciana se ha presentado este lunes en CaixaForum València.

La Fundació ”la Caixa” destina 3 milions d’euros a 111 projectes d’entitats socials de la Comunitat Valenciana

València

27.11.23

La dotació permetrà atendre quasi 25.000 valencians en situació de vulnerabilitat.

S’han seleccionat 64 projectes a València, 36 a Alacant i 11 a Castelló.

Entre els anys 1999 i 2023, la Convocatòria de Projectes Socials de la Fundació ”la Caixa” ha impulsat 1.959 projectes a la Comunitat Valenciana per mitjà dels quals han estat ateses quasi 590.000 persones, amb una aportació acumulada de 36,8 milions d’euros.