La presidenta del Govern de les Illes Balears, Margalida Prohens, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, després de la signatura de l’acord.
La presidenta del Govern de les Illes Balears, Margalida Prohens, y el presidente de la Fundación ”la Caixa”, Isidro Fainé, tras la firma del acuerdo marco.

La Fundació ”la Caixa” eleva a 15 milions d’euros el pressupost per a acció social a les Illes Balears el 2023

Palma

22.09.23

La presidenta del Govern de les Illes Balears, Margalida Prohens, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat avui a Palma l'acord que recull la col·laboració entre les dues institucions en matèria d'acció social, educació, cultura i investigació per a aquest any.

La Fundació ”la Caixa” destina 15 milions d'euros al desenvolupament de programes i activitats de l'entitat el 2023, enfront dels 14,7 milions de l'any anterior.

Amb aquest acord, la Fundació referma el seu compromís amb les Illes Balears i potencia els projectes socials dirigits a lluitar contra la pobresa infantil, a facilitar la integració laboral de col·lectius vulnerables i donar suport a les entitats socials del territori.

Des del proper 30 de setembre i fins al 7 de gener del 2024, es podrà veure a CaixaForum Palma l'exposició Cinema i moda. Per Jean-Paul Gaultier.

«Enfortim el nostre compromís social a les Illes Balears per contribuir al benestar de tota la societat, i especialment de les persones que passen per situacions difícils. La complexitat dels temps actuals exigeix una acció coordinada per lluitar contra la desigualtat i l’exclusió social, i per això és tan important per a nosaltres sumar esforços amb el Govern. Aquesta aliança ens permet conèixer les necessitats específiques de les Illes i adaptar els nostres projectes per donar la resposta més adequada, amb un pressupost reforçat», ha explicat el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 13:33