La Fundació ”la Caixa” ha obert la Convocatòria de Projectes Socials Catalunya 2023, a la qual destinarà 10,5 milions d’euros.
La Fundación ”la Caixa” ha abierto la Convocatoria de Proyectos Sociales Cataluña 2023, a la que destinará 10,5 millones de euros.

La Fundació ”la Caixa” obre una nova convocatòria per impulsar projectes socials a Catalunya a la qual destinarà 10,5 milions de euros

12.09.23

Les entitats socials catalanes poden presentar les seves candidatures fins al 5 d’octubre i sol·licitar ajuts de fins a 100.000 euros.

Aquesta nova convocatòria prestarà una atenció especial a l’augment del nombre de persones en situació de vulnerabilitat i a l’agreujament de les situacions que pateixen, derivat de les crisis econòmica, social, sanitària i energètica dels últims anys.

L’any passat, les Convocatòries de Projectes Socials van invertir 10,6 milions d’euros a Catalunya, repartits en 358 projectes, que van beneficiar prop de 200.000 persones en situació de vulnerabilitat.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 13:36