Resolució de la Convocatòria de Projectes Socials a Catalunya. © David Campos.
Resolución de la Convocatoria de Proyectos Sociales en Cataluña. © David Campos.

La Fundació ”la Caixa” selecciona 358 projectes socials a Catalunya als quals destinarà 10,6 milions d’euros

29.05.23

A través de les Convocatòries de Projectes Socials, la Fundació ”la Caixa” impulsarà l’acció de 358 projectes a Catalunya amb una dotació de 10.689.860 euros, un 44 % més que l’any anterior.

Els projectes seleccionats estan repartits en sis àmbits d’actuació: lluita contra la pobresa i l’exclusió social, persones amb discapacitat o trastorn mental, inserció sociolaboral, interculturalitat i acció social, gent gran i reptes derivats de l’envelliment, i humanització de la salut.

A partir del 12 de setembre, les entitats socials catalanes podran presentar els seus projectes en una nova edició de la convocatòria, corresponent al 2023, que estarà oberta fins al 5 d’octubre.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 16:07