El subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón (al centre de la imatge) acompanyat per la directora general d’Acció Comunitària i Barris Inclusius de la Generalitat Valenciana, María José Cortell Simón; el director territorial de CaixaBank a la Comunitat Valenciana, Xicu Costa, i les entitats socials que han presentat els seus projectes. © Vicente A. Jiménez / Fundació ”la Caixa”.
El subdirector general de la Fundación ”la Caixa”, Marc Simón (en el centro de la imagen) acompañado por la directora general de Acción Comunitaria y Barrios Inclusivos de la Generalitat Valenciana, María José Cortell Simón; el director territorial de CaixaBank en la Comunidad Valenciana, Xicu Costa, y entidades sociales que han presentado sus proyectos. © Vicente A. Jiménez / Fundación ”la Caixa”.

La Fundació ”la Caixa” selecciona 119 projectes socials a la Comunitat Valenciana als quals destinarà 3 milions d’euros

València

01.03.23

A través de les Convocatòries de Projectes Socials, la Fundació ”la Caixa” impulsarà l’acció de 119 projectes a la Comunitat Valenciana amb una dotació de 3.025.320 euros, quasi el triple que l’any anterior.

S’han seleccionat 64 iniciatives a València, 41 a Alacant i 14 a Castelló.

A partir del 14 de març, les entitats socials valencianes podran presentar els seus projectes a una nova edició de la convocatòria, corresponent al 2023, que estarà oberta fins al 13 d’abril.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 16:21