Els guanyadors dels Premis Fundació ”la Caixa” a la Innovació Social han recollit els seus guardons en una cerimònia a Caixaforum Madrid.
Los ganadores de los Premios Fundación ”la Caixa” a la Innovación Social han recogido sus galardones en una ceremonia en CaixaForum Madrid.

Els Premis Fundació ”la Caixa” a la Innovació Social distingeixen tres projectes catalans enfocats a reptes com el sensellarisme, la solitud i l’ocupabilitat

11.01.23

El jurat ha reconegut la visió transformadora dels projectes i els seus mètodes creatius dedicats a millorar la qualitat de vida de les persones en situació o risc de vulnerabilitat.

Alella, poble cuidador ha impulsat la creació d’una xarxa veïnal per acompanyar persones en situació de solitud no desitjada; SOS Mentoring promou el desenvolupament professional a través de la mentoria d’empresaris i directius voluntaris; i Hostatgeria Social Sagrada Família atén persones en risc exclusió social provocada pel sensellarisme i la dificultat d’accés a un habitatge.

«En un context de grans incerteses com l’actual, volem continuar construint una societat més justa, i volem fer-ho impulsant entitats innovadores com les que ens acompanyen», ha assegurat el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila Bertrán.

Última actualització: 26 febrer 2024 | 16:29