La presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, signen el conveni marc d'Acció Social.
La presidenta del Gobierno de las Islas Baleares, Francina Armengol, y el presidente de la Fundación ”la Caixa”, Isidro Fainé, firman el convenio marco de Acción Social.

La Fundació ”la Caixa” eleva a 14,7 milions d’euros el seu pressupost per a acció social a les Illes Balears el 2022

Palma

23.09.22

La presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat a Palma un acord que recull la col·laboració entre aquestes dues institucions en matèria d’acció social, educativa, cultural i d’investigació per a aquest any.

La Fundació ”la Caixa” destina 14,7 milions d’euros al desenvolupament de programes i activitats de l’entitat el 2022, enfront dels 14,2 milions de l’any anterior.