D’esquerra a dreta: el responsable comercial de l’Àrea corporativa d’Educació i Màrqueting de la Fundació ”la Caixa”, Alejandro Fernández; l’alcalde de Montornès del Vallès, José Antonio Montero; la presidenta de la Fundació Cruyff, Susila Cruyff; la jugadora del FC Barcelona Laia Codina; el fill de Johan Cruyff, Jordi Cruyff, i la directora general de la Fundació FC Barcelona, Marta Segú, han inaugurat el Cruyff Court Montornès Nord amb la intenció de promoure l’esport entre els infants i joves de la localitat.
De izquierda a derecha: el responsable comercial del Área corporativa de Educación y Marketing de la Fundación ”la Caixa”, Alejandro Fernández; el alcalde de Montornès del Vallès, José Antonio Montero; la presidenta de la Fundación Cruyff, Susila Cruyff; la jugadora del FC Barcelona Laia Codina; el hijo de Johan Cruyff, Jordi Cruyff, y la directora general de la Fundación FC Barcelona, Marta Segú, han inaugurado el Cruyff Court Montornès Nord con la intención de promover el deporte entre los niños y jóvenes de la localidad.

La Fundació Cruyff, la Fundació ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona inauguren el Cruyff Court Montornès Nord amb Laia Codina

Montornès del Vallès

14.09.22

El Cruyff Court Montornès Nord és el quinzè dels quinze Cruyff Courts que la Fundació Cruyff inaugura a Catalunya, arran de la col·laboració amb la Fundació ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona per promoure l’esport com a via d’inclusió, cohesió i transformació social. En aquest cas, també té el suport de l’Ajuntament de Montornès del Vallès.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d’ús lliure per fomentar l’esport entre infants i joves amb l’objectiu d’inculcar, a través de les activitats esportives, valors com ara la responsabilitat, la superació personal, la integració, el joc en equip i l’educació en hàbits saludables per evitar el sedentarisme i prevenir l’obesitat infantil.

Els Cruyff Courts formen part d’un projecte social de la Fundació Cruyff i esdevenen plataformes de transformació social en barris desfavorits.