D’esquerra a dreta: el director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana; el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón, i Patricia Alocén, Responsable territorial de la Fundació ”la Caixa” a Catalunya.
De izquierda a derecha: el director territorial de Caixabank en Catalunya, Jaume Masana; el subdirector general de la Fundación ”la Caixa”, Marc Simón, y Patricia Alocén, Responsable territorial de la Fundación ”la Caixa” en Catalunya.

La Fundació ”la Caixa” augmenta el 42% els ajuts per a entitats socials catalanes en un context marcat per la postpandèmia i la inflació

Manresa

14.09.22

Del 4 al 27 d’octubre, les entitats de Catalunya podran presentar-se a la Convocatòria del Programa d’Ajuts a Projectes Socials, que destinarà 10,5 milions d’euros per impulsar l’acció del tercer sector català.

L’increment de la dotació del programa permetrà arribar a més entitats i a més persones en situació de vulnerabilitat en un moment en què, segons l’Idescat, la pobresa i l’exclusió social afecten el 26% de la població catalana degut a l’encadenament de crisis.

A les comarques del Bages, el Berguedà, el Moianès i Osona, l’any 2021 es va concedir una dotació de 198.390 euros repartida en 11 projectes que van beneficiar 1.565 persones.