D’esquerra a dreta: el director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana; el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón, i la directora de CaixaForum Tarragona, Glòria Olivé.
De izquierda a derecha: el director territorial de Caixabank en Catalunya, Jaume Masana; el subdirector general de la Fundación ”la Caixa”, Marc Simón, y la directora de CaixaForum Tarragona, Glòria Olivé.

La Fundació ”la Caixa” augmenta el 42% els ajuts per a entitats socials catalanes en un context marcat per la postpandèmia i la inflació

Tarragona

12.09.22

Del 4 al 27 d’octubre, les entitats de Tarragona podran presentar-se a la Convocatòria del Programa d’Ajuts a Projectes Socials, que destinarà 10,5 milions d’euros per impulsar l’acció del tercer sector català.

L’increment de la dotació del programa permetrà arribar a més entitats i a més persones en situació de vulnerabilitat en un moment en què, segons l’Idescat, la pobresa i l’exclusió social afecten el 26% de la població catalana degut a l’encadenament de crisis.

«Sabem l’esforç extraordinari que estan fent les entitats socials. Per això intensifiquem la nostra col·laboració amb el tercer sector ampliant la dotació i facilitant l’accés als ajuts. Volem ser més a prop que mai de les entitats i les persones en situació de vulnerabilitat, i impulsar el màxim de projectes que impactin en qui més ho necessita», ha explicat el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón.