D’esquerra a dreta: la presidenta de la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, Francina Alsina; el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón, i la directora comercial de la xarxa Barcelona Ciutat de CaixaBank, Cristina Fabregat, han presentat la Convocatòria del Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials a Catalunya.
De izquierda a derecha: la presidenta de la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, Francina Alsina; el subdirector general de la Fundación ”la Caixa”, Marc Simón, y la directora comercial de la red Barcelona Ciudad de CaixaBank, Cristina Fabregat, han presentado la Convocatoria del Programa de Ayudas a Proyectos de Iniciativas Sociales en Catalunya.

La Fundació ”la Caixa” augmenta el 42% els ajuts per a entitats socials catalanes en un context marcat per la postpandèmia i la inflació

09.09.22

L’increment de la dotació del programa permetrà arribar a més entitats i a més persones en situació de vulnerabilitat en un moment en què, segons l’Idescat, la pobresa i l’exclusió social afecten el 26% de la població catalana degut a l’encadenament de crisis.

«Sabem l’esforç extraordinari que estan fent les entitats socials. Per això intensifiquem la nostra col·laboració amb el tercer sector ampliant la dotació i facilitant l’accés als ajuts. Volem ser més a prop que mai de les entitats i les persones en situació de vulnerabilitat, i impulsar el màxim de projectes que impactin en qui més ho necessita», ha explicat el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón.

Les entitats socials catalanes poden presentar els seus projectes del 4 al 27 d’octubre d’aquest any.