Cap llar sense aliments aconsegueix més de 200.000 euros a Catalunya.
Ningún hogar sin alimentos consigue más de 200.000 euros en Cataluña.

La Fundació ”la Caixa” i CaixaBank recullen més de 200.000 euros per als bancs d’aliments de Catalunya

18.07.22

Més de 4.320 persones en situació de vulnerabilitat de Catalunya tenen garantida una alimentació bàsica durant aquest estiu gràcies a les prop de 214 tones d’aliments bàsics aconseguides en la tercera edició de la iniciativa solidària Cap llar sense aliments i que ja està distribuint arreu del territori el Banc dels Aliments a través de 648 entitats socials.

Conscient de la urgència de donar resposta als milers de persones que més ho necessiten, la Fundació ”la Caixa” ha aportat un milió d’euros addicionals a la iniciativa, cosa que fa un total d’1,6 milions d’euros recollits en el global d’Espanya, que ajudaran a 34.700 persones. Fins al 31 d’agost, els canals electrònics estaran oberts per poder-hi col·laborar.

Durant els tres darrers anys d’emergència social, aquesta acció solidària ha recollit un total de 7,3 milions d’euros. Gràcies a aquests donatius, s’han pogut adquirir i distribuir 7.770 tones d’aliments bàsics a través dels bancs d’aliments.