D’esquerra a dreta: la delegada de la Fundació ”la Caixa” a Balears, Marta Llompart; la directora territorial de CaixaBank a Balears, Maria Cruz Rivera; el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón; la directora de CaixaForum Palma, Margarita Pérez-Villegas, i la delegada de la Fundació ”la Caixa” a Balears, Cristina Antich.
De izquierda a derecha: la delegada de la Fundación ”la Caixa” en Baleares, Marta Llompart; la directora territorial de CaixaBank en Baleares, Maria Cruz Rivera; el subdirector general de la Fundación ”la Caixa”, Marc Simón; la directora de CaixaForum Palma, Margarita Pérez-Villegas, y la delegada de la Fundación ”la Caixa” en Baleares, Cristina Antich.

La Fundació ”la Caixa” llança a les Illes Balears el seu nou model territorial de convocatòries socials amb una dotació d’1 milió d’euros

Palma

11.07.22

Les entitats socials balears podran presentar els seus projectes del 6 al 29 de setembre en aquesta nova convocatòria territorial, a la qual es destinarà 1 milió d’euros. La dotació augmenta un 177 % respecte de la del 2021.

Els projectes hauran d’estar emmarcats en sis àmbits d’actuació: gent gran i reptes derivats de l’envelliment, persones amb discapacitat o trastorn mental, humanització de la salut, lluita contra la pobresa i l’exclusió social, inserció sociolaboral, i interculturalitat i acció social.

«Des de fa més de dues dècades, les Convocatòries del Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials es fonamenten en la tasca imprescindible de les entitats que treballen sobre el terreny amb les persones que més ho necessiten. Ara, amb la nova proposta territorial, la nostra voluntat és intensificar aquesta col·laboració amb el tercer sector per estar més a prop de les entitats i de les persones que atenem», ha explicat el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón.